Wednesday 5 January 2011

Cinta Terakhir... :P

Salam...

 Lama jugak x jenguk blog yang lagi satu nih...asyik ngadap yang nie je...hehehe...
Apa2 pun bersyukur baru sahaja pulih dari sakit yang menimpa aku baru2 nie..Masya'allah...sesungguhnya itu kuasa Allah....Alhamdulilllah...Cuma sekarang masih belum bekerja...masih mengabdikan diri kat rumah nie lagi bersam2 mak dan abah yg aku sayang..hmm...special good luck to all my junior and friends on ILP Ledang untuk OJT diaorang.

Berkenaan tajuk enrti aku kali nie...cinta terakhir...tajuk lagu Aiman tuh!....hahaha... : D
Suka pulak dengan lagu tu...ada makna...

Apa2 pun sekarang emosi aku x berapa stabil disebabkan FB!!!!!!!!! Aku benci nak tengok FB lama aku...sekarang biase bukak FB yg baru dah,...Coz dalam FB lama tu ada insan2 yg aku x berapa berkenan skang nih...nak remove kang....susah plak aku yg add dorang...lain lah kalo dorg yg add aku..senang je aku remove..ahakss!!!!



No comments:

Post a Comment

Powered By Blogger

Sila Tambah Saya dalam FB anda ye...